بحران سفیده تخم مرغ

یک ترس خیلی بزرگ زندگی واسه من رانندگیه،گواهینامه رو که گرفتم قاب کردم زدم دیوار و تمام سالهای بعدش هی نگاش کردم  و همچنان دارم به نگاه کردن ادامه میدم

الان تقریبا ده ساله که هر چن وقت یه بار خواب میبینم که دارم رانندگی میکنم ولی هر کاری میکنم ترمز نمیگیره

حالاااا

چن روز پیشا پودر کیک خریدم کیک بپزم . رفتم گوگل کردم دیدم نوشته سفیده تخم مرغ و  باید رو به یه جهت هم بزنی تا کیک پف کنه،دیشب چهار بار با استرس از خواب پریدم ،چون هی خواب میدیدم دارم سفیده تخم مرغ و هم میزنم که یهو وسطش جهت هم زدن  سفیده ها یادم میره

خلاصه که مهم نیست موضوع چی باشه ذهن من میگرده پیداش میکنه و ازش یه کابوس میسازه

گویا قسمته که پودر کیکم قاب کنم بزنم کنار گواهینامم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد