جیگر

گوسفندم نشدیم جیگرمون کیلویی۱۹۰۰۰ بیارزه... 

اینایی که تا دیروز می گفتن جیگرتو خام خام از فردا چی می خوان بگن؟؟ 

اصن به ما چه...!!

مرگ بر مرفهان بی درد

 اگر روز جمعه بازی استیل پرسپولیس را دیده باشید که خوب خودتون در جریانید ولی اگه ندیدید باید بگم خدمتتون که زنگ بزنید سروش سیما بگید براتون بیارن تا شما هم در جریان قرار بگیرید .... 

من کاری به اتفاقای بازی و  اون تراژدی سوزناک آخرش ندارم من با خودمون کار دارم با خود خود خودمون... 

فردای روز بازی مالک استیل آذ‌ین باشگاه را منحل کرد و به عبارتی فرستاد لای باقالیا هر چند اگر این کارم نمی کرد با این نتایج گهر باری که گرفتن این اتفاق به حالت اتومات می افتاد 

ولی من به ایناشم کار ندارم من به خودمون کار دارم خود خود خودمون...  

ملت توی بخش ورزشی خبر آن لاین نظر گذاشته بودن با این مضامین: 

 

- خوشششششششش اومدی میلیاردر 

ـ  فوتبال به امثال شما احتیاج نداره این شمایید که محتاج فوتبالیید! 

ـ داری میری درم ببند 

ـ آقای هدایتی بهتر نبود این همه پول را خرج ساختن مسجد و مدرسه می کردین تا یه کار خیری هم کرده باشی 

و خلاصه یک عالمه دیگه از همین حرفای.... 

از اینجا به بعدش را لطف کنید و حد اقل با خودتون صادق باشید  :

 

 تا حالا چند بار شده وقتی یه نفر را توی یه ماشین مدل بالا دیدید سرتون را تکون بدین و بگین ببین خدا پول را به کیا میده !! من با این تیپ و قیافه باید این ماشینم باشه اون وقت این عمله ... 

 

واقعآ واسم سواله که این همه نفرت ما نسبت به پولدار ها از کجا میاد ؟چرا فکر میکنیم اموال پدر مارو تصاحب کردن که به اینجا رسیدن و از همه مهم تر اینکه چطور به خودمون حق میدیم راجع به داراییشون نظر هم بدیم که چرا مدرسه نساختی یا گرسنه های آفریقا را باهاش سیر نکردی و یا هزار تا چرت و پرت دیگه... 

110% هم مطمئنیم یارو تو زندگیش هیچ کار خیری نکرده و این همه پول را هم یا باد براش آورده یا باباش و لا غیر 

 این تهمینه میلانی طفلک حق داشت می گفت مگه ممکنه کسی تو ایران زندگی کنه و عقده نداشته باشه؟ 

 راس می گفت بنده خدا... 

 

 

پ ن : من طرفدار هیچ کدوم از فیلمای خانم میلانی نیستم در واقع به نظرم فیلماش اساسآ شبیه طنزه تا یه فیلم اجتماعی ولی اون شب که اومد هفت دغدغه هاش و نوع نگاهش و صد البته شجاعتش توی گفتن حقیقت را خیلی زیاد دوست داشتم 

 

اینم بگم و از حضورتون مرخص شم  خبرنگار بعد از بازی میکروفون را برد چپوند تو دهن بازیکن پرسپولیس ( عمرآ اگه اسمش رو بگم ) که آقای بیییییب دعواتون با دروازه بان استیل سر چی بود یارو هم که البته خیلی سعی می کرد خودش را متشخص نشون بده نه گذاشت و نه برداشت گفت این پسره به من فحش ناموس داده واقعآ برای این فوتبال متاسفم که همچین افراد بی ادبی توش بازی می کنن این آقا حرفایی را زد که لایق خودش و خونوادش بود!!! 

به این میگن فحش ناموسی زیر پوستی...

نیم من باش ولی مرد باش!!

یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود: 

 یه نفر بود که کلی آرزوهای بزرگ داشت به چندتاش رسید به خیلی هاش هم نرسید.  

 

یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود:

 یه نفر بود که کلی آرزوهای کوچیک داشت به خیلی هاش رسید به چندتاشم نرسید .

 

کاش میدونستم کدومشون زیر این گنبد کبود خوشبخت تر زندگی کرده بود...