ساکن سرزمین های کاریابی

الان قشنگ تو اون حالی ام که دلم میخواد برم تو خیابون مردم و تک تک خفت کنم ازشون بپرسم شما کارتون چیه؟

درآمدتون چقده؟

از کارتون راضی هستید؟

خوش میگذره بهتون سر کار؟

بعد اگه با کارشون حال میکردن و درآمدشونم خوب بود منم بدوئم برم همون کارو بکنم.

چون واقعا دیگه مغزم سوراخ شده انقد که به کار فکر کردم،در توانم نیست بیشتر از این واقعا.

منابع انسانی بهتره یا مارکتینگ؟

رشته خودم بهتره یا مژه کار شدن؟

دکوراتور کیک بهتره یا استایلیست شخصی جنیفر لوپز شدن؟

لبو و باقالی فروشی بهتره یا ذرت مکزیکی؟

این بهتره یا اون؟

کوفت بهتره یا درد؟

اه اه انقدم بدم میاد از فکر کردن و هیچ کاری نکردن،انقد بدم میاد..

شما ام ترو خدا اگه از شغلتون راضی اید بگید منم بیام همون کارو بکنم.یا بگید یا میام تو خیابون خفتتون میکنم.حالا دیگه خود دانید:)

پایان.

از اینکه اخیرا زیاد میام حرف میزنمم کاملا آگاهم ولی چون مغز خانواده و دوستامو یه دور قبلا خوردم و  دیگه واقعا روم نمیشه تو چشماشون نگاه کنم و غر بزنم مجبورم که بیام اینجا بنویسم مغز اون دو سه نفری که ممکنه رندوم بیان از اینجا رد شن و بخورم

اخشابی مخشابی ام نمیخونم براتون امروز،حال و حوصله ندارم.

هشتگ یک پیرزن صد ساله و غرغرو

نظرات 4 + ارسال نظر
ماهش یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 09:08 ب.ظ http://badeyedel.blogsky.com

بیکاری از همه بهتره

اگه بابتش حقوق میدادن که آره خدایی خیلی خوبه

آقای تابستان یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 09:43 ب.ظ http://sahar1401.blogsky.com

سلام
غر بزنید
دختری که غر نزنه مریضه
کار نشد ندارد
تا وقتی حاشیه امن داری مشکله به راه حلی برسی
ولی اگر راهنمایی ازما بر بیاد
عرض میکنیم

خدا رو شکر پس من در سلامت کامل به سر میبرم

monparnass جمعه 15 دی‌ماه سال 1402 ساعت 10:56 ب.ظ http://monparnass.blogsky.com

" اگه با کارشون حال میکردن و درآمدشونم خوب بود منم بدوئم برم همون کارو بکنم. "

خوب، همین کاری که می گی
واقعا این بهترین روش انتخاب کار هست
فقط
بعد یه زمان دیگه گرفتار تردید نشو
یکی از کارها رو که با شرایطت زندگیت تطبیق بیشتری داره
انتخاب کن و شیرجه بزن توش !!!!
بیکار بودن و عدم استفاده از توانایی هات تو رو به جایی نمیرسونه که هیچ
به اعتماد به نفست هم ضربه می زنه


پ.ن :
این شاخه هایی از کار که به زیبایی خانومها مربوطه
بالقوه بازار خوبی دارن
خانومهای زیادی هستند
- متاسفانه -
نون شب هم نداشته باشن
باید کارهای زیبایی شون رو انجام بدن
بازار به این حجم از گردش مالی
و تداوم درخواست
دیگه کجا داریم ؟!!!

ریرامیرا دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1402 ساعت 03:06 ب.ظ http://riramira.blogsky.com

به نظر من این روزا ارایشگری از همه کار ها بهتره هم درامد خوبی داره هم خوش میگذره
مخصوصا اگر انسان کنجکاوی باشی که چه بهتر
میتونی از اخلاق های مادر شوهر مشتری تا رنگ جوراب شوهر عمش ازش اطلاعات کسب کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد