کاش قبلش بپرسیم

اینو نه به عنوان کسی که به دیگران لطفی کرده و در جواب شنیده"مگه من ازت خواسته بودم؟"، بلکه به عنوان کسی که بارها مجبور شده در قبال لطفی که اصلا نمیخواستتش تشکر کنه و بگه "مرسی، خیلی لطف کردید"، و مجبور شده بنا به ادب قسمت دوم جملش یعنی "ولی راستش من اصلا  نمیخوامش و نیازی ام بهش ندارم و شما بیخود کردید که سر خود منو بدهکار خودتون کردید" رو حذف کنه میگم.

لطفا لطفا لطفا تا کسی ازمون چیزی نخواسته کاری نکنیم و بعدم توقع تشکر و جبران محبت های ناخواستمون رو نداشته باشیم.

تو رو سننه قربونتم نمیرم

واقعا من کی انقد آدم ضعیفی شدم که اجازه بدم یه نفر بشینه رو به روم تو چشام نگاه کنه منو تحلیل روان شناختی کنه بعد من نگم به تو چه

نگم  دو جلسه تراپی رفتن شما رو تبدیل به روانشناس نمیکنه عزیزم

نگم کی نظر شما رو خواست

نگم اصن تو کی هستی که همچین اجازه ای به خودت میدی

واقعا دلم واسه اون آدم مغرور نچسب خود برتر بینی که قبلنا بودم  تنگ شده

اه اه دوباره یادم افتاد اعصابم خورد شد.


حلزون مستاجر شعبه اصلی

چی بگه آدم واقعا؟

میدونستید حلزون مستاجر تو اینستا و توییترم شعبه زده؟

جالبه چون خودمم نمیدونستم.


وقتی هر کار میکنی خوابت نمیبره

کاری نداشتم فقط همیشه نصف شبا می اومدم الان اومدم ببینم کله صبحی چه شکلی اید:))

الانم میرم ولی در و باز میذارم حواسمم بهتون هست.