آرزوهایی که با من دویده اند.

میدونی چی خیلی غم انگیزه؟

آرزوهایی که هر سال از این تولد خِرکش میشن به تولد سال بعد.

مثلا من الان خودم ۱۵ ساله منتظرم یکی از دریچه کولر بپره بیرون بگه بفرما این شما این میز مدیریت مایکروسافت.

ولی کو؟؟انگارنه انگار

از دریچه کولر فقط سوسک در میاد میگه خاله پرواز کنم برات ببینی؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی شنبه 25 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 07:04 ق.ظ

با مثلا یکی از دریچه کولر بیاد بگه تو‌حیف شدی تو این آب و‌خاک بیا دانشگاه هاگوارتز مثلا. من هم خیلی بهش فکر کردم

والا به خدااا

monparnass یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 10:08 ب.ظ http://monparnass.blogsky.com

" من الان خودم ۱۵ ساله منتظرم یکی از دریچه کولر بپره بیرون بگه بفرما این شما این میز مدیریت مایکروسافت.
ولی کو؟؟
انگارنه انگار
از دریچه کولر فقط سوسک در میاد میگه خاله پرواز کنم برات ببینی؟؟"


خیلی جالب بود
کلی از این جملات خندیدم

چه خوبه که آدم مشکلات رو با زبون طنز بگه
آه و ناله کردن و غر زدن
چیزی رو تغییر نمی ده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد