آخی ...حیوونی کنکور داره...!!

تقدیم به : 

تمام کنکوری های عزیز بدبخت فلک زده که من اگه جاشون بودم تا حالا چهل بار خودمو کشته بودم آخه آدمم انقد بدبخت انقد بیچاره اینم شد زندگی که شما دارید عید همه میرن ددردودور حالی به حولی اونوقت شماها..... 

                                    با عشق !!! 

حالا اینا همه که گفتم مقدمه بود و اما میریم سراغ موءخره... 

اون روزا که منم عین شما بودم  ( البته روزای خیلی دوریم نیست همچین پارسال بود کوفتی ) یه شب رفتم گسسته بخونم دیدم هرچی می خونم انگار یکی داره به زبان شیرین ژاپنی احوالم را میپرسه هیچی نمی فهمیدم (می بینید تمام کنکوری های عالم در نفهمیدن گسسته ـ لعنت ا... علیه ـ با هم تفاهم دارن ) آره خلاصه هیچی به هیچی ما هم که یه شخصیت قاطی...!! 

در همین حین ! شعر زیر را سوریدم... 

 

ای کنکور لعنتی از تو بیزارم  

                                         غیراز تو تو زندگیم غمی ندارم 

اگه یه روز نباشی بی تو خوشحالم 

                                 تست و درس و کتاب و کنار می ذارم 

کنکور اگه بمیری حلوا می ذارم 

                                   پولش را هم از جیب جاسبی میارم 

کنکور تو بی نظیری مثل عزراییل 

                                    عزراییل مثه نسیمه تو باد منجیل 

اون خیلی با مرامه جونو یهو میگیره 

                                  اما تو بی وفایی خیلی ناسازگاری 

 

                          ریز ریز جونو میگیری  

                            مگه تو دین نداری 

نکته ی اخلاقی :فرزندان من از سرنوشت مادر پیر و دلسوخته ی خودتون درس بگیرین  

ما موقع گسسته خوندن این حشویات را سراییدیم و شدیم یک فقره دانشگاه آزادی ...  

شما درست را بخون بلکه یه چی بشی بریم اینور اونور پزت را بدیم 

 

نکته ی سوزشی: امسال عین پارسال واسه بچه ها اردوی عید گذاشتن منتهای مراتب بنده تا پارسال درس می خوندم حالا از امسال شماها درس می خونید من نگاتون می کنم (از طرف مدرسه دعوت به همکاری شدم میدونید که چی میگم...!!) 

آخ که چه حالی بده امسال.... عقده گشایی ای  بکنیم ما !! 

نظرات 2 + ارسال نظر
محیا پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

(میدونیم که چی میگی؟!!)

واقعا چه استعدادی ازت شکوفا کرده این گسسته
خدا زیادش کنه (؟!!)

محیا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام خوبی؟ سال نو مبارک!‌چه خبر! سوغاتیتو کی بدم؟
چرا نمی نویسی؟ کوشی؟
اگر درس میخونی خدا پشت و پناهت...
موفق باشی
ددوست دارم
بووس بووس

سلام خوبم!سال نوی توام مبارک خبری نیست سلامتی هر وقت بیاری من هستم
مذمن دوباره اومده سراغم ولی همینجام
درس؟؟ شوخی با مزه ای بود
تو هم همینطور
ما بیشتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد