من و سهراب را کجا می برید...؟

هایکو: 

                    و خواهرم می خواند 

                    دیوار حمال 

                    و من.....؟ 

                    من هیچ...من نگاه....! 

 

                                      ای وای خواهرم ! 

                                      ای وای خواهرم ! 

 

                و خواهرم می خواند 

                دیوار حمال دیواریست 

                                   که در سیاهی شب 

                                   یک تنه 

                                   بار ساختمان را  

                                     به دوش می کشد...! 

             و من هماره می پنداشتم 

                        دیوار حمال دیواریست 

                                   که خیلی بی شعور باشد !

                               چه در سیاهی شب چه در سپیدی روز 

 

                      خواهرم ببخش مرا ...

                      خواهرم ببخش مرا ...

                                 

                              چرا که حمال و بی شعور 

                              چونان لیلی و مجنون 

                                                تا ابد کنار هم هستند... 

                   و خواهرم می خواند 

                   دیوار حمال  

                   چرا که خواهرم  

                                   فردا امتحان حرفه داشت...!

نظرات 2 + ارسال نظر
محیا دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ب.ظ

عاشق این شدم یعنی... واااااای من
وااای
یعنی یه جور بعدش بلند خندیدم که ظن جنون در من به یقین بدل شد

خدایی راست گفتی......؟!
تو همیشه من را به زندگی امیدوار کردی !

pariiisa جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ق.ظ

migam doost joon man ke goftam dastan ma ro ba esm mostaar benevis khob mineveshti ke dastan kam nayari be sohrab khoda biamorz gir bedi
shokhi kardam azize delam mesle hamishe jaleb bod

مخلصم اونم به چشم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد