مرگ تدریجی یک عرق ملی

انا لله و انا الیه راجعون 

بدین وسیله به اطلاع تمام دوستان آشنایان و بستگان سببی و نسبی می رساند که عرق ملی من پس از  تحمل بیماری و رنج فراوان در گذشت ..... 

 

ـ) عرق ملی من رفته بود جنگل های گلستان را ببینه که جنگل آتیش گرفت . بیچاره خیلی صبر کرد بلکه یکی بیاد آتیش را خاموش کنه ولی هیچ خبری نبود. 

بعد یاد یه آگهی آب معدنی افتاد که می گفت آیا می دانید بیش از سه چهارم بدن ما را آب تشکیل می دهد؟  

عرق ملی من تمام سه چهارم آب بدنش را گریه کرد تا شاید جنگل خاموش بشه ولی نشد و عرق ملی من هم لا به لای درخت ها سوخت و مرد . 

 

 ـ)عرق ملی من فکر می کرد میشه توی دریاچه ی ارومیه شنا کرد .چشماش را بست و پرید توی آب ولی به جای اینکه به آب برسه با سر خورد زمین ضربه مغزی شد و مرد. 

  

ـ)عرق ملی من رفته بود یه کنفرانس تو افغانستان....وقتی دید وزیر امور خارجه ی کشورش انقدر صحبتاش را کش داد که نزدیک بود میکرفونش را قطع کنن خجالت کشید آب شد و رفت توی زمین و یه جایی همون پایین مایینا مرد. 

 

ـ)عرق ملی من داشت تلویزیون می دید  دید یه آقای نجف زاده نامی داره تو نیویورک از مردم می پرسه ببخشید آقا ببخشید خانوم شما می دونید ایران کجاست.....؟ 

و هیچ کس نمی دونست.... 

یه بار دیگه هم خودش با چشمای خودش دید که مجری یه شبکه ی عربی به خلیج فارس گفت خلیج و یه بار دیگه توی افتتاحیه ی بازیهای گوانگژو روی نقشه نوشته بودن خلیج عربی اونم جلوی چشمای نفر اول ورزش کشور ولی آقاهه نه تنها هیچ کاری نکرد بلکه تا آخر برنامه هم نشست و با کمال میل مراسم را تا انتها تماشا کرد .... 

طفلک عرق ملی من به خاطر این قضیه انقدر غصه خورد تا مرد. 

 

ـ) عرق ملی من جام جهانی 2006 آلمان بود تیم ملی که 1-3 به مکزیک باخت خودش را پرت کرد لا به لای جمعیت ...له شد و مرد. 

  

عرق ملی من یه روز داشت تو بازار راه میرفت دید همه چیز چینی شده  فکر کرد شاید اشتباه اومده ...با خودش گفت نکنه منم چینی باشم... خلاصه دچار بحران هویت شد تصمیم گرفت خودکشی کنه 

رفت و به یه کامیون هوو hovo گفت: آقا مستقیم.......

نظرات 2 + ارسال نظر
محیا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ http://hydrogenbomb.blogsky.com/

عاشق خط آخرم. آقا مستقیم
بسیار زیرکانه و تاثیرگذار بود اون خط...

خب یک جاهاییشم دوست نداشتم. البته با ذکر این نکته ثابت کردم که شایستگی دوستی فرزانه ای چون شما را ندارم
مثلا اون ۱-۳ مکزیک عرق ملی منو جریحه دار نکرد

شاید عرق ملی ما سیب زمینی زیاد مصرف کرده

باختن به عربستان تو آزادی چی...؟ هان ......!!!
منتقد مغرض غیر دلسوز
من که می دونم با این حرکت مخملی می خوای افکار عمومی را بر علیه من تحریک کنی ول زهی خیال باطل.....

محیا جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ

باختن به عربستان چرا خوب...

بیشتر که فکر میکنم اون مکزیکم خیلی بد بود اصن همیشه حق با شماست. من غلط بکنم...

یادمه قبل بازی مکزیک رو صورتمان پرچم مرز ژرگهر کشیدیم عکس گرفتیم. مدارکشم موجوده...

نفرمایید استاد...
یه طوری میگی حق با شوماس انگار تا حالا رو دبه های ماست را نخوندی....
روش نوشته :
حق همیشه با مشتریه......حتی اگه مدارکشم موجود باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد